Nijedna firma ili ideja ne može danas da uspije bez kvalitetnog marketinga kao i kompletne digitalne usluge koje su danas uslov da bi se probili na bilo koje tržište.
Upravo iz razloga da omoguće svojim partnerima da što lakše dođu do svojih klijenata nastala je firma „MicroMedia“, koja sada spada u jedne od lidera na polju digitalnog makretinga, ali tu su i za sve druge potrebe klijenata.
Ovako za naš portal objašnjava rad ove agencije njen vlasnik Jelenko Dragičević.
INFOBIJELJINA: Šta je MicroMedia?
DRAGIČEVIĆ: MicroMedia je domaća, full-service digitalna agencija usredsređena na marketing, dizajn, development i poboljšanje digitalnog poslovanja naših klijenata. Više volimo da nas dožive kao butik digitalne umjetnosti nego fabriku koja proizvodi više nego što može. Ne težimo masovnoj produkciji već primijenjujemo personalizovan, profesionalani pristup svakom klijentu. Vizija koja nas je ujedinila jeste stvaranje kreativnog igrališta u kome je sve moguće.
INFOBIJELJINA: Kako je izgledao početak rada agencije prije četiri godine? S obzirom da ste i ranije radili marketing i dizajn?
DRAGIČEVIĆ: Ideja o osnivanju agencije nastala je iz želje da se pokrene sopstveni biznis, to jest da se dokaže da je moguće da mladi ljudi kod nas svojim trudom i radom uspiju u poslu kojim se bave.
Prepoznati ono u čemu ste posebno dobri, baviti se poslom koji stvarno volite, znači da ste na dobrom putu. Krenuli smo od nule. Jer ako želite da napravite nešto novo, najbolje je da sve gradite na temeljima nove ideje. Ono što je unijeto u MicroMediu je reputacija i sveža energija mladih kolega.
Nije bilo lako, posebno prve godine kada nam je trebalo mnogo rada i truda da prenesemo našu poruku do budućih klijenata. Ali inovativnost našeg pristupa i fokus na društvene mreže su nam pomogli da iako mali, vrlo brzo postanemo prepoznatljivi i traženi na tržišu. Tako smo već u drugoj godini imali priliku da započnemo dugoročnu saradnju sa domaćim i velikim regionalnim klijentima.
INFOBIJELJINA: Kada uporedite početke s trenutnom “MicroMediom”, šta je to što je najviše doprinijelo vašem rastu i razvoju?
DRAGIČEVIĆ: Danas je MicroMedia mnogo drugačija od prvobitne priče. Postali smo ozbiljna, konkurentna full service digitalna agencija sa zanimljivim portfolijem i klijentima ne samo iz BiH, već i iz Srbije, Hrvatske, pa sve do Slovenije i Austrije. Ponosni smo na to da su naši klijenti lideri u svojim industrijama odnosno branšama. Svakako je rastu i razvoju doprinijelo i angažovanje mladih, energičnih i kreativnih saradnika, obrazovanih u zemlji i inostranstvu, te postojanje zajedničke vizije poslovanja u svakom momentu. Naši saradnici rastu kako firma raste i smatram da je to najvažniji vid motivacije za svaku mladu i ambicioznu osobu.
INFOBIJELJINA: Usluge koje MicroMedia pruža su…?
DRAGIČEVIĆ: Pružamo usluge vođenja kompletnog marketinga i brige o cjelokupnom brendu klijenta.
Uspjeli smo u namjeri da postanemo “full service” digitalna agencija, sa uslugama web dizajna i developmenta, digitalnog marketinga, grafičkog dizajna, kao i outsorsinga a sve pod istim krovom.
Saradnje kojima se posebno radujemo su one u kojima nam klijent u potpunosti prepusti povjerenje za osmišljanje i razvoj brenda.
INFOBIJELJINA: Može li jedno preduzeće danas uspješno poslovati bez marketinga?
DRAGIČEVIĆ: Smatram da ne, jer praksa je pokazala da su mnogi veoma kvalitetni i dobri proizvodi i poslovni modeli propali, jer se nisu oglašavali uopšte ili nisu pridavali dovoljno značaja marketingu. Bez marketinga i kreativnog i privlačnog dizajna vi danas ne možete približiti proizvod ili uslugu kupcu, jer je javnost danas „zapljusnuta“ reklamama i raznim ponudama sa svih strana. Konkurencija nikada nije bila jača i upravo jedinstvena priča i jaka poruka koja se šalje ciljnoj grupi može izdvojiti vaš biznis u odnosu na druge.
INFOBIJELJINA: Šta biste izdvojili kao glavnu prednost vaše agencije u odnosu na druge?
DRAGIČEVIĆ: Naša najveća vrijednost su ljudi, inteligentni, kreativni, nasmijani. Spoj nespojivih ličnosti, različitih snova, interesovanja, očekivanja, sa zajedničkim ciljem.
Osim toga, činjenica da klijenti kod nas mogu dobiti “full service”, sve usluge pod jednim krovom je nešto što nas izdvaja od većine drugih agencija. Posljednje, ali ne i najmanje važno je kvalitetan web i grafički dizajn koji stavljamo na raspolaganje našim klijentima.
Pogledajte portfolio na našem web sajtu i sve će vam biti jasno.
INFOBIJELJINA: Koji su naredni koraci “MicroMedie” i koji su budući planovi za razvoj?
DRAGIČEVIĆ: Stalno radimo na uvođenju novih procedura, te daljem usavršavanju koje doprinose našem kvalitetu i brzini u isporučivanju usluge klijentima. Trenutna situacija nas ne sprečava da se širimo i dalje razvijamo. Stalno smo u potrazi za kvalitetnim i ambicioznim ljudima koji žele postati dio našeg tima. Uspjeli smo da u ovoj godini izađemo na Austrijsko tržište, a plan nam je da do kraja 2021. izađemo i na Njemačko tržište kao konkurentna i uspješna agencija. Već nakon četiri godine smo ocijenili da su naše mogućnosti daleko izvan lokalnog tržišta, zato priliku vidimo najprije u regionu, a potom i dalje.
INFOBIJELJINA: Poželite nešto svojim trenutnim i budućim klijentima u 2021. godini.
DRAGIČEVIĆ: Da biraju i rade pametno. Da veruju u kreativu i inovacije. Da budu iskreni i otvoreni prema sebi, a zatim i prema drugima. I da se ne plaše emocija u komunikaciji, jer će nas jedino one razlikovati od mašina.
Izvorni članak možete pogledati na sljedećem linku: https://bit.ly/3r4iGR4
Imate projekat za nas? Kontaktirajte nas
E-mail: info@micromedia.ba | Tel: +387 65 355 051