Fortuna – Korporativni identitet
Lisa Ganski, američka preduzetnica i književnica je jednom prilikom rekla: „Brend je glas, a proizvod je suvenir“.
Njena izjava nam govori o važnosti brenda i brendiranja i poručuje nam da kupci/klijenti koriste proizvode i usluge, ali brend je ono što privlači pažnju, prodaje i prenosi im poruku.
Mi u Kreativnoj digitalnoj agenciji MicroMedia mislimo da bi korporativni materijali koje smo kreirali za @fortunaevents.ba čak i kada biste ih vidjeli samo na trenutak, ostali nezaboravni!
Prepoznatljiv logo koji smo vam ranije predstavili, atraktivne boje i prateći vizuelni elementi ističu se na pozitivan način tako da svako ko ih vidi ima želju da koristi usluge koje nudi ova agencija za organizaciju događaja.
KLIJENT: Fortuna
USLUGA: Korporativni materijal
WEB ADRESA: www.fortunaevents.ba
Imate projekat za nas? Kontaktirajte nas
E-mail: info@micromedia.ba | Tel: +387 65 355 051