Fortuna – Korporativni identitet

Lisa Ganski, američka preduzetnica i književnica je jednom prilikom rekla: „Brend je glas, a proizvod je suvenir“. 

Njena izjava nam govori o važnosti brenda i brendiranja i poručuje nam da kupci/klijenti koriste proizvode i usluge, ali brend je ono što privlači pažnju, prodaje i prenosi im poruku.

Mi u Kreativnoj digitalnoj agenciji MicroMedia mislimo da bi korporativni materijali koje smo kreirali za @fortunaevents.ba čak i kada biste ih vidjeli samo na trenutak, ostali nezaboravni!

Prepoznatljiv logo koji smo vam ranije predstavili, atraktivne boje i prateći vizuelni elementi ističu se na pozitivan način tako da svako ko ih vidi ima želju da koristi usluge koje nudi ova agencija za organizaciju događaja.

KLIJENT: Fortuna
USLUGA: Korporativni materijal

WEB ADRESA: www.fortunaevents.ba

Imate projekat za nas? Kontaktirajte nas
E-mail: info@micromedia.ba  |  Tel: +387 65 355 051