Digitalni marketing zahtjeva znanje iz mnogih oblasti, od tehničkih do psihologije kupovine i analize ponašanja potrošača, preciznog određivanja ciljne grupe i kreiranje avatara vašeg idealnog kupca ili klijenta.

Dolaskom digitalnog doba i prebacivanjem poslovanja u online svijet, stvorila se potreba za pokretanjem agencija koje se bave isključivo digitalnim marketingom.

Da li da unajmite agenciju za digitalni marketing, da li da marketing vodite sami ili da zaposlite agenciju koja će da obavlja taj posao?

Hajde da detaljno sagledamo:

Naravno da kao vlasnik/ca biznisa želite da imate sve u svojim rukama, i da na kraju krajeva uštedite novac ako je to ikako moguće.

Potrebno je oko 3 sata dnevno kako bi smislili, napravili, uredili i objavili sadržaj za promociju i djelovanje digitalnog marketinga. To je oko 60 radnih sati mjesečno. Ovo je  potrebno da znate:

  1. Istraživanje i dizajniranje sadržaja koji se prodaje
  2. Dizajniranje vizuelnog contenta koji oduzima vreme
  3. Menadžment platformi za marketing koje su komplikovane, iskazuju fokus i kontinuirano praćenje analitike
  4. Ne tako jednostavno održavanje prijeko potrebne web stranice
  5. Sve to zahtjeva mnogo vremena kako biste ostali u toku s trenutnim trendovima u predjelu digitalnog marketinga.

Isplati li se angažovati agenciju za digitalni marketing?

Vjerovatno je vrijeme da razmislite kako izgleda partnerstvo s iskusnom digitalnom marketinškom agencijom. Mislili smo da ćemo vam olakšati taj dio pojednostavljivanjem nekoliko ključnih razmatranja:

Modernizujte svoju strategiju

Moderna marketinška strategija danas je sastavljena od mnogih integrisanih rješenja izvan samo tradicionalnog oglašavanja: programsko oglašavanje (povezana TV i digitalno s visokim učinkom), prikazno oglašavanje, mobilni marketing, online plaćeno oglašavanje, društveno oglašavanje, digitalno geo-ograđivanje, marketing putem e-pošte, kreiranje i razvoj sadržaja i još mnogo toga. Može biti teško da sami razvijete i implementirate strategiju. Zatražiti pomoć stručne marketinške firme može biti upravo ono što vam je potrebno da biste bili sigurni da imate dobro osmišljen strateški plan koji će biti pravilno izvršen.

Optimizujte svoje vrijeme

Uz sjajnog marketinškog partnera, postići ćete mnogo više. Ako ste preduzetnik ili direktor marketinga, odvajanje kritičnog vremena u vašem danu za planiranje i implementaciju svih aspekata vašeg marketinškog programa može negativno uticati na vaše svakodnevno poslovanje. Tada partnerstvo s marketinškom agencijom postaje bitno. Dok ste zauzeti svojim svakodnevnim poslovima, vaš stručni tim za oglašavanje će naporno raditi na prilagođenoj marketinškoj strategiji.

Nije potrebna obuka zaposlenih

Kada unajmite marketinšku agenciju, možete eliminisati potrebu za zapošljavanjem i obukom novih zaposlenika koji nisu upućeni u vašu industriju. Osim toga, oni možda nisu stručnjaci za sve aspekte marketinga. Iskusna agencija će biti spremna da uskoči u vašu marketinšku strategiju od samog početka, dok će novom zaposlenom možda trebati neko vrijeme da se uhvati u koštac. Iskusni marketinški profesionalci s kojima sarađujete bit će stručnjaci u svom zanatu i pomoći će vam u navigaciji kroz sve detalje današnjeg složenog svijeta marketinga.

Efektivna dugoročna ulaganja

Zapitajte se koliko sebe koštate vremena, novca i propuštenih prilika pokušavajući da ostvarite sve svoje marketinške ciljeve u kući? Dugoročno gledano, partnerstvo s pravom marketinškom agencijom može se isplatiti generisanjem rezultata brže nego što biste mogli, stavljajući vas u bolju poziciju za postizanje vaših marketinških ciljeva.

Imate projekat za nas? Kontaktirajte nas
E-mail: info@micromedia.ba  |  Tel: +387 65 355 051